sobota, 29 grudnia 2012

Fascynacja Cradle of Filth

Nie wiem czemu, ale przez jakieś 3 tygodnie, ciągle słucham zespołu Cradle of Filth. Zamówiłem nawet książkę o której pisałem wczoraj, a także obejRZałem film pt. "Cradle of Fear". Nie wiem skąd wzieła się ta fascynacja. Kiedyś nie podobał mi się ten zespół, włączyłem i wyłączyłem. Ale pewnego razu mama za dużo sprzątała w moim pokoju, więc postanowiłem włączy coś mocnego, coś po czym pomyśli "Czego on słucha? Z moim synem jest coś nie tak". Mało może zdziwić moją mamę, gdyż wiedziała że słucham Behemotha, Dimmu Borgir i podobnych zespołów. Ale Cradle of Filth jest wyjątkowy, poprzez skrzecz Daniego, więc włączyłem na YouTubie cały koncert z Download Festival i zadziałało. Ale podczas tego, zespół ten mi się strasznie spodobał, Bóg wie czemu. Nawet walnąłem tekstem że gdybym był gejem, to chciał bym mieć chłopaka takiego jak Dani O_o Dobra, pomińcie to co właśnie napisałem, Tak czy siak, rzucam poniżej dosyć stary teledysk, więc miłego oglądania, a przede wszystkich słuchania;)

AVE!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz