niedziela, 6 stycznia 2013

Labret i Make-up

W końcu zrobiłem swój kolczyk. Czekałem na niego na prawdę długi czas. I tak jak widzieliście niżej, 2 posty były poświęcone mojemu pechowi, dotyczącego Labreta. Jeśli ktoś jest zaciekawiony, dwa posta ciut niżej pod nazwą "Labret - To chyba jakieś żart" i drugi taki sam, tylko podpisany dodatkowo "2". Tak czy siak, na razie jeszcze trochę pobolewa, moja dolna warga wygląda jak "wara obciągara", no ale nic z tym nie zrobię i muszę na razie czekać jeszcze aż opuchlizna zejdzie. Ale kolczyk wygląda na prawdę dobrze, i ważne że mi się podoba.
Jeśli teraz chodzi o make-up. Zainspirowany make-upem Dani'ego Filth, zrobiłem malutkie kreseczki w kącikach ust i pomalowałem oczy. Mi osobiście efekt się podobał, rodzicom zaś nie i zjeby dostałem, ale wszystko rozeszły się po kościach. Oczywiście krytykę także zbierałem w internecie, gdzie umieściłem swoje zdjęcie. Do teraz domawiam się na odpowie z pewną osobą, która mnie nie znała a teraz nie ma za bardzo argumentów, bo jestem wolontariuszem w przedszkolu i nikt nie ma pretensji. A więc, o to moje ryło!;)



6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie może się malować;) Nie znasz innych ludzi i facetów którzy się malują, nie wiesz co siedzi w ich głowach. Nie wiesz co czują, w co wierzą. Potępiasz wszystko co jest inne niż ty. A wiesz co? Ja kocham to że nie jestem taki jak większośc ludzi. Nie upodabniam się do czegoś co jest modne, tylko robie to co lubie i wyglądam tak jak mi się podoba. Masz z tym problem? To miej, mnie to gówno obchodzi;) Twój obraźliwy komentarz oczywiście zostaje usunięty. Napiszesz kolejny taki to także zostanie usunięty. Dobierzesz to w inne słowa to się zastanowie się czy usunąć czy zostawić. Naucz się tolerancji do innych, bo może to ty jesteś ten inny, a ja ten normalny. Dziekuję;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Za tą "ciotę" także usuwam twój kolejny post;) Naucz się wyrażać. Skoro się nie wyróżniam to może to i dobrze. Zalezy to od tego gdzie kto mieszka, na przykłąd u mnie jest baaardzo mało takich ludzi, pomimo że to Anglia. Nie lubisz takich facetów, no to dobrze, twoja sprawa, ale nie obrażaj innych, bo tak ajk ty byś chciał mi dac w mordę, tak samo ja tobie bym chciał dać za taką niekulturalną;)

      Usuń
    4. Tak się składa że i ja w Anglii i jakoś wiele takich osób znam/widuję. W sumie to nie do końca moim zamiarem było obrażenie ciebie, ale uważaj, są tacy którzy kiedyś serio spiorą ci pyszczek.

      Usuń
    5. O! I to jest poprawny komentarz!;) Btw. miałem już kilka zaczepek, raz dostałem, raz uniknąłem, jeszcze innym razem udało sie wybronić. Tak już niestety jest, twój tez ci ktoś kiedyś spierze;)

      Usuń