piątek, 28 grudnia 2012

The Gospel of Filth

Jestem chyba opętany, Od jakichś 3 tygodni jestem zafascynowany zespołem black metalowym Cradle of Filth, który w bardzo krótkim czasie stał się moim ulubionym zespołem. Nie do wiary, ten zespół stał się dla mnie lepszy niż Behemoth.
Z tej fascynacji zespołem postanowiłem zamówić sobie książkę która jest powiązana z satanizmem, wampiryzmem, demonologią i zawiera biografię zespołu Cradle of Filth. Mowa jest o książce "The Gospel of Filth: A Bible of Decadence & Darkness" autorstwa Dani'ego Filth i Gavin'ego Baddeley. Książka niestety jest napisana w języku angielskim więc ciur roboty ze zrozumieniem będzie;)
O to opis książki, skopiowany z darkplanet.pl :



"Jeszcze Tego Lata zrobić księgarń całego swiata trafi" Gospel Of Filth:. Bible Of Decadence & Darkness ", Książka autorstwa Gavina Baddeleya (wielebny Kościoła Satanistycznego, dziennikarz) i Daniego Filtha Cradle Of Filth z Ich Wspólna Publikacja do najbardziej Śmiały, wszechstronny i wiarygodny przewodnik po sferach ciemności i demonologii, tekstowy analizator satanistycznych źródeł, które wpłynęły NIE Tyle ns Twórczość zespołu Cradle Of Filth współpracy Muzyki metalowej wag ogóle "Gospel of Filth: A Bible of Decadence & Darkness". żartem również połączeniem biografii COF dodał, traktując historie zespołu i Jégo inspiracje JAKO Punkt wyjścia, zgłębieniem ponurej i plugawej szukaj zdjęcia ludzkiej psychiki, badaniem związków Między Czarną Magia, straszno, wampiryzmem, gotyckim romantyzmem psychopatologią i seryjnymi mordercami.Swój udział w Powstanie Książki mieli również założyciel Kościoła Satanistycznego - Anton La Vey , Ekspert OD seryjnych morderców Robert Ressler, nekrofilka Karen Greenlee dodał aktor Christopher Lee.Gavin Baddeley, nazywany przez Journal kultury popularnej - patronem gotyckiego dziennikarstwa pracował swego Czasu DLA magazynów The Observer i Metal Hammer Regularnie pojawia Się w Roli okultystycznego eksperta w telewizyjnych. programach Kanału 4 i BBC. Choc Jégo Książki niejednokrotnie wywoływały kontrowersje i skupiały uwagę politycznie i religijnie poprawnych Mediów, Baddeley zapracował Na szacunek i tytul Króla Gotów wśród subkultur satanistów, gotów i poganów. Największą sławę przyniosła mu Książka "Dysekcja" z 2000 Roku poświęcona Marilyn Mansonowi. - Książka ma 500 stron, kazda kopia żart osobno numerowana, każdy egzemplarz zawiera Oryginalne autografy Gavina Baddeley'a i Daniego Filtha"


Pozostaje mi teraz tylko czekać na przesyłkę, która ma przyjść od 5 do 8 stycznia;)
AVE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz