piątek, 5 października 2012

Świetny pomysł na Let's Play!

Wpadł mi pewien pomysł na kolejny Let's Play. Wszyscy podniecają się Battlefieldem 3, Call of Duty: Modern Warfare 3 a za niedługo Medal of Honor: Warfighter. A ja jestem cwaniak i zrobię Let's Play z pierwszej części Call of Duty a także dodatku United Offensive. Szukałem na YouTubie takich Let's Play'i i było ich na prawdę mało. Wpisałem "call of duty let's play" to mi wyskoczyły same najnowsze części, jak dopisałem numerek "1" to mi wyskoczyły 2 albo 3 filmiki. Zamieniłem także "let's play" w "zagrajmy w.." i ten sam efekt. Więc to chyba jest dobry pomysł aby zrobić taki Let's Play, a przynajmniej mam taką nadzieję. Być może dzisiaj w nocy ukaże się pierwszy odcinek z tej serii, zapraszam;)

Trzymajcie kciuki i Pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz