poniedziałek, 22 października 2012

Guild Wars 2

Jak niektórzy wiedzą, żyję w związku na odległość, moja dziewczyna mieszka w Polsce a ja w Anglii i każdego funta oszczędzam (prawie każdego). I ciągle, ale to ciągle kusi mnie aby kupić Guild Wars 2. Nie wiem jak jest w sklepach, ale na necie kosztuje 35 funta, a bilety do polski na sylwestra 150! Obliczyłem przed chwilą, ile zdołam zaoszczędzić do świąt. Aktualnie mam 42 funty, a do świat uzbieram 150 + kasa na święta od rodziny, więc najmniej dobije do 200. Więc razem będzie to 240. Zakładam że w sklepie GW 2 będzie kosztować, około 39, jeśli jednak będzie powyżej 40 funtów to nie kupie, ale jeśli będzie poniżej lub 40 funta, to na pewno kupie i jeszcze w tym tygodniu zagram sobie w Guild Wars 2!:D Trzymajcie kciuki, aby tyle to właśnie kosztowało;)
Pozdrawiam!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz