poniedziałek, 22 października 2012

Mesjasz z Piekła - Vlog

A więc tak jak mówiłem, nagrałem pierwszy filmik/odcinek do vloga, w którym gadam o sprawach paranormalnych, związanych z religia oraz szatanem. W pierwszym odcinku opowiadam dwie prawdziwe historie z książki "Śledztwo w sprawie Szatana", na temat noworodków, oraz historie na temat mnie samego, którą opowiedziała mi moja mama, gdy się urodziłem, a także jeden przesąd, a mianowicie ze nie wolno chodzić z dziećmi na cmentarz przed roczkiem i chrztem oraz moja opinia na ten temat;) Myślę że to było dobre posunięcie, z tymi filmami i będę nagrywał dalej. Ludziom się chyba podoba, dostałem jeden negatywny komentarz, prawdopodobnie od dresa (nie obrażam dresów) a reszta była pozytywna, no i łapki w górę;) Oraz zarobiłem dzisiaj 6 subskrypcji:D
Cykl tych filmów nazywa się "Mesjasz z Piekła" i będzie dodawany co druga niedziele. Jeśli jednak spodoba się to ludziom NAPRAWDĘ bardzo, to będę robił co tydzień. Wiem że filmik jest do dupy i że się jąkam, ale z czasem oswoję się z tym i będzie git.
Link do filmiku jest poniżej;)
POZDRAWIAM SERDECZNIE!
AVE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz