niedziela, 30 września 2012

Moja własna książka....

Przyszło mi kiedyś do głowy napisanie własnej książki, gdyż mam wiele pomysłów w głowie. Ciągle odstawiałem to i się za to nie brałem, no ale dziewczyny potrafią być przekonujący i moja mnie zaczęła namawiać do napisania jakiejś. Problem w tym że jest to duuużooo trudniejsze niż myślałem. A największym problemem jest chyba wymyślenie miejsca i czasu w którym ma się dziać akcja w książce. Myślałem coś o fantasy i średniowieczu ale takich jest dużo ale zacząłem nawet pisać, ale po dłuższym przemyśleniu nie wiem czy to ma sens. Jeszcze wcześniej chciałem umieścić akcję w naszych czasach, w 2012 roku w Francji, ale porzuciłem tą myśl i teraz nie wiem co wybrać. Przyszło mi jeszcze do głowo postapokaliptyczny świat no ale też nie wiem. Może ktoś mi pomoże wybrać? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz