wtorek, 30 kwietnia 2013

Nowy blog, Guild Wars, odświeżenie...

Więc tak, założyłem nowego (trzeciego już) bloga, którego znajdziecie o TUTAJ. O czym? O grze Guild Wars. Tak z braku laku, ale czemu o tej grze i czemu kolejnego bloga? Jak pewnie niektóre osoby już wiedzą (szczególnie znajomi) wiedzą o tym że jestem otwartą osobą. Jednej osobie podobno w ciągu pewnego czasu na mumblu opowiedziałem całe swoje życie. Jestem także osobą bezpośrednią i potrafię rzucić z mostu tekstem "Kocham Cię" lub "Spie*dalaj", no niestety, wstydu mam mało, za to odwagi (lub głupoty) w pizdu. No dobra, ale co to ma do nowego bloga? Otóż to, że dzieje się w tej grze od cholery dużo, pełno śmiechu i zabawy, a ja chciał bym się z wami tym podzielić. A że lubię mieć wszystko uporządkowane to rozdzielam tematyki blogów. Gdybym wklejał na tego bloga to co się u mnie dzieje, do tego moje wymyślone historyjki i na końcu zwierzenia z gry, to zrobił by się za przeproszeniem jeden wielki burdel.

Jeśli wybije się w pewien sposób, ludzie będą częściej czytać to co piszę, to na pewno przeniosę się na coś osobistego i nie będę używał portalu typu "Blogger" tak jak teraz. Tam będę mógł ładnie wszystko rozdzielić w jednym miejscu. Ale jak na razie, pozostanę tutaj i będę tworzył setki blogów, aby zrobić porządek.

Teraz czas na małe odświeżenie co do linków itp. itd.:

Profil Facebook - Dzisiaj postanowiłem na fejsie ustawić swoje prawdziwe imię i nazwisko. Jak chcesz, możesz mnie zaprosić, ja zaakceptuję a nawet chętnie pogadam o pierdołach. Nie chcesz? To olej i tyle:P

Strona Facebook - Tutaj właściwie się nic nie zmieniło. Małe przypomnienie którego nigdy nie lubiłem. To tam będą się pojawiać wiadomości o nowych postach na blogach, więc zapraszam do klikania LUBIE TO! (i tak nikt nie kliknie, ale to szczegół):P

PrepovedanoGuildWars - Nowy blog jak już pisałem, podaję linka jeszcze raz. Im więcej tym lepiej, zapraszam.

PrepovedanoSTORIES - Tego bloga pewnie już znacie i moją chorą psychikę. Nowa opowieść w drodze, pomysł nadała jedna z moich czytelniczek, więc zabieram się do pisania i niedługo się już pojawi.

prepovedano666@gmail.com - Jeśli masz ochotę się czegoś prywatnie dowiedzieć, pisz śmiało jak już uczyniło to niektóre osoby. Odpiszę z pewnością.

Blogi i komentarze - Wiele ludzi którzy czytają mojego bloga/blogi nie posiadają tutaj konta i nie mają możliwości komentowania moich postów. Z tego właśnie powodu ustawiłem anonimowe komentarze i teraz może komentować, nie mając konta. Jestem ciekawy kiedy nadejdą pierwsze anonimowe hejty;) Więc serdecznie zapraszam wszystkim do komentowania, a ci co posiadają konta, do obserwowania bloga/blogów.

Pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz