środa, 31 lipca 2013

Nie będę tolerował

Nie miało tutaj już być żadnego więcej postu, ale niestety muszę to napisać. Niektóre komentarze (także w tym i moje) zostały usunięte spod posta "Religia jest złem", ze względu na mój wulgaryzm (pierwszy raz w życiu wyzwałem kogoś pod swoją notką) i z powodu offtopu oraz tematu który nie powinien się tam znaleźć. Powiem to teraz jeszcze jeden raz. NIE BĘDĘ TOLEROWAŁ KOMENTARZY I WDAWAŁ SIĘ W DYSKUSJĘ O MOJEJ RODZINIE I ZNAJOMYCH PUBLICZNIE. Chcesz pogadać? Proszę, napisz na maila, nie jest on tutaj dla ozdoby. Pod postem który dotyczył religii, stworzył się temat dotyczący mojego życia prywatnego, mojej rodziny i moich znajomych. Chcesz o tym porozmawiać? To proszę bardzo, napiszcie na maila, chyba że boisz się tego, że mogę widzieć twój adres maila. To już nie mój problem.

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Widocznie jesteś prowokatorem. Nie będę się z tobą domawiał, a widocznie to ty jesteś niedojrzały skoro naciskasz i naciskasz. Krytykę potrafię przyjąć, poczytaj tamte komentarze wyżej, to może zrozumiesz. Gdybyś miał trochę rozumu to byś odpuścił. Kolejny twój komentarz zostanie usunięty. Chcesz, to napisz na maila, chyba że boisz się rozmawiać sam na sam. Dziękuję i do widzenia.

    OdpowiedzUsuń