sobota, 16 lutego 2013

YouTube

Na moim kanale YouTube się nic nie pojawi teraz. Nie będę się na siłę zmuszał do nagrania jakiegokolwiek materiału, a już na pewno nie pojawią się teraz Let's Play'e z gier. Po pewnym czasie ponownie pojawi się Vlog "Mesjasz z Piekieł" ale nie TERAZ i na pewno nie zbyt SZYBKO. 

Nie ma jakiegoś specjalnego powodu mojej decyzji, tak po prostu. Jeśli któraś z osób które zasybskrybowały mój kanał, a teraz chcą cofnąć suba, to proszę bardzo, nikogo nie zatrzymuje i w pełni was rozumiem. 

Zaś ten blog, tak samo jak blog "PrepovedanoSTORIES" nadal będzie prowadzony, z tym jest mi po prostu dużo łatwiej i na to mam więcej czasu. 

Jeśli ktoś chce spokojnie sobie porozmawiać, ma jakiekolwiek pytania itp. to zapraszam na mojego facebooka, wszystkie zaproszenia są akceptowane i czujcie się wolni aby napisać zawsze kiedy jestem. 

To było by chyba wszystko.

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz